loading...
عشق

دو تا عاشق بازدید : 38 چهارشنبه 27 مهر 1390 نظرات (3)

تو اي تنها برهان عشق

به نام تنها اميد شهر قلب هاي شكسته و به نام  تك حامي  گل هاي شقايق و به نام ثروت و مكنت قلب هاي پينه بسته از سنگيني گناه و به نام  انكه حسرت را پوشالي ترين حقيقت سنگي  و به نام انكه يار غريبان و اميد ضعيفان

http://www.pix2pix.org/my_unzip/12261722006.jpg

معني عشق

معناي واژه ي عشق:
         با يه نگاه اغاز ميشو با يه لبخند اوج ميگرد و با يه اشك
     به پايان ميرسد


پشيموني

در چشمانش خيره شدم.قطره ي اشك را در چشمانش كنار زدم گفت: بگو دوستم داري دستانش را فشردم و در اغوشم گرفتم اما نگفتم دوستت دارم چند هفته بعد به ديدارش رفتم در بستر بيماري بود گفت: بگو دوستم داري به دستانش بو سه زدم اما نگفتم دوستت دارم چند ماه بعد به ديدارش رفتم ديدم پارچه سفيد به رويش بود با تمام وجود فرياد زدم دوستت دارم عشق من


زندگي

زندگي كرديم اما باختيم
كاخ خود را روي دريا ساختيم.
لمس بايد كرد اين اندوه را
بر كمر بايد كشيد اين كوه را
زندگي را باهمين غم ها خوش هست
با همين بيش وهمين كم ها خوش است
زندگي را خوب بايد ازمود
اهل صبر وغصه و اندوه بود
باختم وهيچ شاكي نيستم
بر زمين خوردم وخاكي نيستم

http://www.iranax.ir/uploaded/pce7201e5a3f68d89a89b9994a20a31fa9_1794921-md.jpg

بچگي

اتل متل جدايي عروسكم كجاي؟
گاو حسن پريشون
يه دل داره پر از خون
عشقم رفته هندستون
خونم شده قبرستون
يه عشق ديگه بردار
يه دنيا غصه بردار
اسمش رابزار بچگي
تا اخر زندگي
اچين وواچين تموم شد
عمر منم حروم شد

http://axbaran.net/images/9474.jpg

نصف

به خدا گفتم بيا دنيا رانصف كنيم .
اسمون مال من زمين مال تو
خورشيد مال من ماه مال تو
عاشقي مال من عشق مال تو
ادما مال تو زندگيشون مال من
شب مال من روز مال تو
خدا لبخندي زد وگفت تو بندگي كن
همش مال تو
حتي منم مال تو


گل سرخ

به نام پرستوي عشق :
كار ما نيست شناسايي راز گل سرخ
كار ما شايد اين است كه در افسوس گل سرخ شناور باشيم

http://xiii13.blog.com/files/2011/02/2aeshg.jpg

حكم: تنهايي***

در دادگاه عشق: متهم قلب بود و وكيل دل و احضارجمعي از عاشقان و دلباختگان
نامم را بلند خواندن گناهم را دوست داشتن اعلام كردند
     پس محكوم شدم به تنهايي
كنار چوبه دار از من خواستن اخرين خواسته ام را بگويم و من گفتم:
به عشقم بگويند كه دوستش دارم

http://fc02.deviantart.com/fs8/i/2005/292/d/a/Alone_by_DarkdrAgonprincesss.jpg

عشق چه ميپرسد؟

عشق نميپرسد تو كي هستي؟عشق فقط ميگه تو مال مني

عشق نميپرسد اهل كجايي؟فقط ميگه تو قلب من زندگي ميكني
عشق نميپرسدچه كار ميكني؟فقط ميگه باعث ميشي قلب من به ضربان بيفته
عشق نميپرسه چرا دور هستي؟فقط ميگه هميشه با مني
عشق نميپرسه دوستم داري؟ فقط ميگه دوست دارم

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط leon1315 در تاریخ 1348/10/11 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام خدمت مدیر وبلاگ وب باحالی داری ازش خوشم اومد اگه می خوای با هم تبادل لینک کنیم منو بانام کلوپ رزیدنت اویل لینک کن بعد بهم خبر بده تا من هم لینکت کنم....

این نظر توسط پرستو در تاریخ 1348/10/11 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

از عشق خواستم زندگی کند اماگفت زندگی کوتاه هست اما من بلند وبی پایان جای من توی زندگی نیست
عاشق نشوشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,216